האם ניתן לקיים אירועים בוילת נופש גדולה ואם כן אילו?

מערכת שורש  ה כסליו, תשעז  12/5/2016

אם אתם מתכננים אירוע בוודאי תהיתם היכן כדאי יהיה לקיים את השמחה- יש לנו הצעה- וילה גדולה
.......................

האם ניתן לקיים אירועים בוילת נופש גדולה ואם כן אילו?
וילה אקווה- אתר וילוס
צילום: יח"צ האתר

אם אתם מתכננים אירוע בוודאי תהיתם היכן כדאי יהיה לקיים את השמחה. כאשר מדובר באירוע משפחתי, אירוע באולם עלול להגיע לסכומים גבוהים ביותר, גם אם בחרתם להזמין את בני המשפחה הקרובה ביותר בלבד. דבר שהפך פופולרי בנשים האחרונות ומתאים לציבור הדתי, הוא קיום אירועים בוילת נופש, במקום בגן אירועים או אולם.

מחפשים וילה לאירועים? הזמינו וילה לאירועים באזור הצפון במחירים מוזלים.

כיצד וילת נופש יכולה להתאים לציבור הדתי?

הכוונה היא בעצם למבנה של וילה גדולה, מרוהטת ומאובזרת היטב, אשר כל המכשור בתוכה מאפשר שהייה ומחייה נוחים ומפנקים- החל במטבח, סלון גדול, מספר חדרי שינה, חצר ובריכה. עבור נופשים דתיים, קיימות וילות נופש עם שני כיורים במטבח, מכשירים חשמליים כפולים לאוכל בשרי וחלבי ולפעמים ניתן למצוא אפילו וילות עם מיטות נפרדות בחלק מחדרי השינה. גם בוילות נופש שאין בהן את כל הדברים הנדרשים לשמירת המסורת והשבת, ואתם מעוניינים להגיע בסוף שבוע, ניתן לרוב להשיג פריטים כמו פלטת שבת ומיחם דרך בעל המקום.

איך מתאימים וילת נופש לקיום אירועים מכל הסוגים

הוילה הגדולה יכולה להכיל כמות גבוהה של נופשים, ואם ברצונכם לקיים אירוע אז אין בעיה: ניתן לשכור שירותים מבחוץ כמו קייטרינג כשר, או אפילו לקנות בעצמכם חומרי גלם בסופרמרקט כשר, ולבשלם בזמן-אמת בתוך הוילה עצמה. מומלץ לבחור וילה הקרובה לבית כנסת או מקווה, וכך למשל אם חוגגים שבת חתן- ניתן להגיע רגלית ללא כל קושי ובזמן אל התפילה ובחזרה. וילת נופש שבה כמה חדרים, מאפשרת לבני המשפחה לישון במקום בסיום האירוע, כך שאם מדובר לדוגמה בעלייה לתורה בשבת, ניתן להגיע אל הוילה לפני כניסת השבת, ללון בתוכה וללכת בבוקר שלמחרת לבית הכנסת עם חתן בר המצווה. במטבח ניתן לבשל או לחמם תבשילים על פלטת שבת, כך שאין כל מניעה מלקיים את החגיגה בצורה משפחתית מכובדת ונעימה בוילה עצמה. אם זה בסלון הגדול או בחצר, אפשר לחגוג בשיא הנוחות ולא להצטופף בבית הכנסת- ניתן להזמין את כל האורחים שיגיעו רגלית אל מתחם הוילה לאחר התפילה, וכולם ייהנו מאירוע מכובד מבלי  לחלל את השבת.

דברים שכדאי לחשוב עליהם, לפני שבוחרים וילת נופש לקיום אירועים

הפקת אירוע מכל סוג בוילה טומנת בחובה אחריות רבה. עליכם לדאוג לאוכל כשר- בין אם מוזמן מבחוץ או מבושל במקום, וגם לריהוט מתאים לאירוע- ניתן לשכור ריהוט מתאים כמו כיסאות ישיבה אחידים ולמקם אותם בחצר, למשל. מומלץ לוודא שהמתחם המשותף שבוילה- כלומר החצר והסלון- הוא גדול דיו, כדי שהמוזמנים ייהנו ותהיה להם תחושה נוחה ומרווחת. וילת נופש מאפשרת פרטיות רבה, משום שהן ממוקמות במקומות מבודדים יחסית, וכשמדובר באירוע באמצע השבוע- ניתן להשמיע מוזיקה מהנה בווליום גבוה, מבלי לפגוע בשכנים. כאשר מתכננים אירוע מומלץ לערוך אותו במקום כמו וילת נופש, המאפשרת קיום אירועים באווירה מיוחדת ומשפחתית.